vrijdag 14 juli 2023

Hiep Hiep Hoera!!!



Hallo allemaal, af en toe is het tijd om een verjaardagskaartje te sturen naar iemand. 
Hoe leuk is dan dit vrolijke Kaartje. Ik heb de basis gemaakt met de Slider pop up mal van Craftlab 
                    Craftlab Slider pop up 
                         CCL-ES-CD232

Ik vond het wel leuk om hier het super grappige varken van Carla creaties bij te gebruiken. Deze heb ik gekleurd met polygromos potloden van Faber castel. Ik heb hem achter de craftlab polaroid mal geplaatst. 


             Carla creaties funny Animals nr 1 
                          130501/1564




.                    Craftlab mal polaroid 
                         CCL-ES-CD235 


Het designpapier wat ik gruikt heb is een paperpad van Lemon craft "Sweetness"




Als laatste heb ik de tekst stempels gebruikt van Craftlab teksten part 2 en Craft emotions teksten gefeliciteerd 

                  Stempels teksten part 2 
                                Nr 262 

.              Craft emotions gefeliciteerd 
                          130501/115

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...