zondag 9 juli 2023

Tijd voor een feestje!!


Hallo allemaal, hoe leuk is deze nieuwe Crafty kit "Stoere jongens" van Dutch doobadoo! Bij deze kit zit ook het geweldig leuke skateboard!
                    Crafty kit Stoere jongens         
                             473.005.046   

In deze kit zit ook een superleuk vel met uitdrukplaatjes. Hier heb ik ook 2 plaatjes van gebruikt! Op het skateboard heb ik 2 jochies geplaatst. Deze heb ik gemaakt met de Build up mal Cupido van Dutch doobadoo. 

                         Build up Cupido 
                           470.784.201 

De kleding, sokjes, gympen en de skatebaan  heb ik zelf gemaakt! De pet komt van het Dutch Doobadoo stencil kleding Beer 
                  Card Art  Kleding Beer 
                          470.784.798

En als laatste heb ik de tekst "tijd voor een feestje"van Craftlab gebruikt! 
                        CCL-FR-Stamp 262

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes Ria 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...