donderdag 31 augustus 2023

DDBD 10 jaar!!!! 🎉


Hallo allemaal, vandaag bestaat Dutch doobadoo 10 jaar!!!! 🎉  Daar hoort natuurlijk een feestijk kaartje bij. Ik heb de build up Beer en de build up olifant (Ollie) hierbij gebruikt. Kijk ze gezellig feest vieren.

                 DDBD Build up Beer                                                   470.713.788       

                DDBD Build up Olifant 
                      470.713.795

Met het nieuwe alfabet van Dutch doobadoo heb ik de tekst "party" gemaakt! Deze heb ik aangekleed met het designpapier uit de Dutch doobadoo Crafty kit Time to party! 

             DDBD Crafty kit Time to party 
                        473.005.005


De feestmutsen heb ik zelf gemaakt. De Bloemen op de muts en het strik bij de beer komen van de Dutch doobadoo mal Build up Clown! 
                 DDBD Build up Clown 
                        470.784.243


De cirkel met cijfers die de beer en Ollie vasthouden is een stansmal van Craftemotions jubileum. Ik heb er zelf 2 cirkels achter geplakt. 

                 Craft emotions jubileum 
                         115633/6823


Ik hoop dat ik je weer een beetje inspiratie heb kunnen geven met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! Groetjes Ria 




                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...