zondag 27 augustus 2023

Kerstalbum!


Hallo allemaal, deze keer heb ik een Kerstalbum gemaakt met het super leuke nieuwe album van Dutch doobadoo 
                          Album art mix
                           470.784.024

Het prachtige designpapier wat ik hiervoor heb gebruikt is van Craft O clock 
                 Craft O clock paperpad
                      Winter morning
                      CC-C59-WM-07


              Craft O clock set of basic 
                     Winter morning 
                     CC-C59 -WM -10     



Ook heb ik er de super handige knipvellen bij gebruikt! 

            
                 Craft O clock extra set 
                Winter morning Flowers 
                     CC-C59 -WM -11


                Craft O clock extra set 
                  Winter morning winter
                      CC-C59-WM -12




Op de laatste pagina heb ik een schud/sneeuwbol geplaatst. Deze komt uit 1 van de extra knipvellen. Hier staan meerdere sneeuwbollen op. Ik heb de grootste gebruikt. Er zijn hiervoor 2 plaatjes gebruikt. Bij het 2de plaatje heb ik alleen de voet uitgeknipt. Ook de bloemen boven de voet knip je mee. Als de bol gevuld is met schudmateriaal kun je de 2de voet op de eerste plakken. Dit heb ik gedaan met Foam, zodat je een 3D effect krijgt. 



                        Schudmateriaal 
                  Fower pearls mini wit 



Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit album. Ik wens je nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...