zondag 20 augustus 2023

Elf House!


Hallo allemaal, deze nieuwe card art mal "elf House" van Dutch doobadoo is toch echt superleuk! Ik heb er dit Kaartje mee gemaakt! 
                      Cart Art elf House
                         470.784.260

Het Design papier wat ik heb gebruikt komt uit de nieuwe Dutch doobadoo Crafty kit notenkrakers! En zoals altijd zit er ook weer een vel met uitdrukplaatjes bij. 
                    Crafty kit notenkrakers 
                           473.005.050 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje! Nog een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes Ria! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...