vrijdag 3 november 2023

Vrolijk kerstfeest!!


Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt bij Gerda's Hobbyshop waar ik een tijdje geleden een demo mocht geven. De basis die ik heb gebruikt is de Dutch doobadoo card art mal party box (470.784.267)

Uit de Box heb ik de Notenkraker laten piepen(470.784. En hij schrikt.. Oeiiiii de kerstballen zijn gevallen en gebarsten! De kerstballen heb ik gemaakt met verschillende maten ponsen. Het haakje aan de bal heb ik zelf gemaakt. Dit doe je door een rondje in cardstock te ponsen. Dan trek je met potlood een randje om het rondje tot de onderkant daar maak je een soort vierkantje. Je knipt het uit en klaar is je haakje. Ik heb het haakje met een zilveren fineliner bewerkt. Daarna streepjes verticaal getrokken met een zwart fineliner. 

Verder heb ik nog een kerstboom uit de Box laten steken. Dit is de card art bomen van Dutch doobadoo (470.784.016)

Uit de Box heb ik nog een parelketting en lampjes laten hangen. De gekleurde lampjes die ik heb gebruikt zijn de Christmas lights van docrafts create Christmas(Pma 356944) 
Het Designpapier dat ik voor de Box heb gebruikt is van Craftlab Santa stop here 
(CCL-FR-PP73) 

Ik hoop dat ik je weer een beetje heb kunnen inspireren met dit kerstkaartje. Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...