zondag 12 november 2023

Hoera 1 jaar!!


Hallo allemaal, dit vrolijke Kinderkaartje heb ik gemaakt met de nieuwe Card Art mal one van Dutch doobadoo 470.784.273

Ik vond het wel grappig om het Build up Varken van Dutch doobadoo hierbij te gebruiken (470.713.858)

De ballonnen, feestmuts, serpentine en het taartje zijn mallen van Creative Craftlab Friendz Frenkie accessoires (CCL-FR-CD272) 

Het Designpapier wat ik gebruikt heb is van de Slimline kit litlle fox (473.005.054)
Het broekje heb ik zelf gemaakt. 


Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kinderkaartje. Ik wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...