zondag 5 november 2023

Kerstkaartje!



Hoi hoi, dit kerstkaartje heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch doobadoo Fold Art mal mason jar (470.784.279)
Het prachtige Designpapier is van Studio Light paper pad vintage Christmas JMA-VC-PP115

Ook heb ik het Die Cut block paper elements 
JMA-VC-DCB64 hierbij gebruikt. 
De sneeuw randen onderaan de kaart heb ik ik zelf gemaakt. De bovenste randjes hiervan heb ik bewerkt met eis-kristall. 


Als laatste heb ik hier en daar nog een paar sterren geplaatst en gespetterd met een witte molotow marker. 




Om de kaart heb ik nog een banderol gemaakt. Deze heb ik versierd met elementen uit het paperpad. 


Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kerstkaartje. Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...