zaterdag 18 november 2023

Let's Bake!!


Hallo allemaal, deze kaart heb ik gemaakt met de mallen uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie. Hoe tof zijn ze weer! De tekst Bake komt uit de Crafty kit litlle chef (473.005.053) ook dit papier heb ik voor de kaart gebruikt. 
Net als de tekst heb ik ook het schattige schortje met het papier beplakt. Ik heb zelf nog een paar randjes en een strikje op het schortje toegevoegd (470.784.275) evenals de druppels bovenop de letters. Als laatste heb ik de kaart gemat met donkerbruin cardstock. 



Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...