zaterdag 23 december 2023

❤️ With love ❤️


Hallo allemaal, deze keer heb ik een Kaartje gemaakt met de Dutch doobadoo set knippen en plakken met Jaap "With love" (473.013.002) Hoe geweldig mooi zijn deze kleuren!! 


Ik heb van het 3-luik maar 1 gedeelte gebruikt en er een shaker kaart van gemaakt. Het schudmateriaal is van Studio Light 


De Blister die ik heb gebruikt is van Studio Light 
Ook de prachtige glitters van Dutch Doobadoo (420. 002.002) heb ik gebruikt. Deze heb ik bewerkt op de hartjes achter de shaker. 


Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...