zaterdag 6 januari 2024

Babykaartje!


Hallo allemaal, hoe gaaf is weer de nieuwe Dutch doobadoo Baby collectie. Babykaartjes is toch echt wel één van mijn favoriete Kaartjes om te maken! Ik heb als basiskaart de Schadow box van Dutch doobadoo gebruikt (470.784.280) 

Op de achtergrond heb ik de nieuwe Mask Art wolken van Dutch doobadoo gebruikt (470.784.291) ook de Flamingo is van Dutch doobadoo (470.713.880) De snavel van de Flamingo heb veranderd. Ik heb er een ooievaars snavel van gemaakt. 




De luier in zijn snavel is van Craftlab bear accessoires (CCL-FR-CD272 156) Ook het babyflesje zit in deze set. Het mutsje heb ik zelf gemaakt. De schattige Build up beer komt natuurlijk uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! (470.784.289) Het schudmateriaal heb ik tussen 2 stukjes vellum geplaatst. 

Verder heb ik de tekst Baby gebruikt bovenaan de kaart. Dit is de Card Art Baby blocks van Dutch doobadoo (470.784.047)


Het Design papier wat ik heb gebruikt is van de nieuwe Dutch doobadoo Crafty kit - slimline baby boy (473.005.056) en Dream Plan Do Winter days (473.005.055)

Als laatste heb ik de snijmal "van harte" van Marianne design gebruikt Lr-0750 en hier en daar nog een paar sterren geplakt. Deze heb ik bewerkt met de ultrafijne glitter van Dutch doobadoo in de kleur wit. Deze kleur zit in beide sets. 
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Ik wens je nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...