zaterdag 13 januari 2024

Baby doosje!


Hallo allemaal, ik ben weer aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch doobadoo collectie! Deze keer heb ik een doosje gemaakt,waar je een leuk klein Cadeautje in kunt stoppen. Bij mij zijn het sokjes geworden. 


Hoe schattig is dit nieuwe Build up Beertje (470.784.289) De schoentjes, sokjes en het strikje heb ik zelf gemaakt! De rammelaar heb ik gemaakt met een transparante plastic bal van 5 cm
Deze ballen kun je open maken om te vullen.
 Ik heb 1 helft gebruikt en op een ronde cirkel geplakt. Dit heb ik gedaan met een lijmpistool. De gebruikte cirkel is van Creative craftlab CCK-ES-CD731 nested Circles. Het gebruikte schudmateriaal is van Studio Light
hearts & elements 


Het Design papier komt uit de set knippen en plakken met Jaap "With love" (473.013.002)


Als laaste heb ik de teksten baby ( Lr0793) en van harte (Lr0750) gebruikt. Dit zijn Snijmallen van Marianne design. 

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit doosje. Nog een fijne dag en tot gauw! 

2 opmerkingen:

  1. Schitterend ria snap dat je verliefd bent erop kan er niet genoeg naar staren zo leuk gemaakt. Nu n jongetje maken he? 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief!.. Dank je wel! Hahaha.. wie weet komt er nog een jongetje 😀

      Verwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...