zaterdag 20 januari 2024

Ben mine Valentine! ❤️


Hallo allemaal, hoe leuk is weer de nieuwe Dutch doobadoo Build up Beer (470.784.289) je kunt er natuurlijk ook een lief valentijn kaartje mee maken zoals ik gedaan heb deze keer! Maar je kunt hem ook gebruiken voor iemand die even een knuffel nodig heeft. Of een Beterschapskaartje! Dus best veelzijdige die kleine beer hahaha!! 
Als basiskaart heb ik de mal uit het pakket knippen en plakken met Jaap "With love" gebruikt. Uit deze mal heb ik 1 groot hart geknipt en daarna de beren aan de zijkanten op het hart geplakt.


In het midden van het grote hart heb ik nog een kleine hartvormige shaker geplaats. Deze shaker is van Tonic Studios heart shaker set 1664e Ik heb deze gevuld met shaker materiaal van Studio Light Hearts & elements 

Nadat de beertjes op het hart zijn geplakt, heb ik aan de onderkant van de kaart nog een stukje Designpapier aan de achterkant geplakt. Daarna heb ik de kaart gemat (een rand omheen gemaakt) met zwart Cardstock. Het designpapier komt uit de set knippen en plakken met Jaap "With love" (473.013.002) en de de Dutch doobadoo slimline happy Babygirl (473.005.057) Het rokje van het beren meisje heb ik zelf gemaakt. En de leuke hartjes met tekst zag ik liggen bij Xenos. Geweldig te gebruiken bij een Valentijnskaartje! 

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit Valentijnskaartje. Wens je nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...