zaterdag 27 januari 2024

Showers of happiness!!


Hallo allemaal, ik ben helemaal verliefd op de Build up Baby beer! (470.784.289) Deze keer heb ik haar lekker laten badderen. Kijk eens wat een lol!! 
Als basiskaart heb ik het achterste deel van het Dutch Doobadoo album Art mix 6 set gebruikt (470.784.259) Deze heb ik een klein stukje verlengt. 


Het Design papier op de achtergrond is van Creative craftlab Friendz "snow is falling"
CCL-FR-PP122

Voor het badje heb in de mal van Creative craftlab Friendz Basket accessoires gebruikt 
CCL-FR-CD477 onder het bad heb ik zelf pootjes gemaakt.

De bubbels en het flesje op de grond zijn  mallen uit de Craftlab Bear accessoires.

De bubbels heb ik nog bewerkt met glossy accents. Nu lijkt het net of ze nat zijn. Op het badje heb ik het nieuwe Designpapier wild flowers gebruikt (473.005.058)

Het strikje komt van de Craftlab Buddy accessoires CCL-FR-CD173

Als laatste heb ik van Craftlab Baby Engels de Stempel showers of happiness gebruikt 
CCL-FR-Stamp165 Het badeendje heb ik ooit op een Beurs gekocht. Hier weet ik het merk niet meer van. 
Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb kunnen geven. Wens je nog een fijne dag en tot snel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...