zaterdag 3 februari 2024

Sterkte kaartje!


Hallo allemaal, hoe mooi is weer de Collectie "Wild flowers"van Dutch doobadoo
Ik ben aan de slag gegaan met het prachtige designpapier (473.005.058)

Ook heb ik de leuke plaatjes erbij gebruikt. Deze komen uit het Dutch Doobadoo Stansvel Wild flowers (474.007.027)

Als basiskaart heb ik de Dutch doobadoo mal slimline Window gebruikt (470.784.085) ik heb het binnenste ronde gedeelte gebruikt, en er zelf 2 lagen achter gemaakt met Designpapier en cardstock. 

Het Designpapier heb ik bewerkt met de witte structuurpasta van Dutch doobadoo. De pasta heb ik gemengd met Aladine shiny inkt spray - pink poudre. Nu heb je een mooi rose kleurtje. Deze past prachtig bij het papier. Dit mengsel het ik aangebracht met 1 van de Dutch doobadoo Mask art planner set wild flowers (470.784.294)
Verder heb ik nog de witte glitter "winter"van Dutch doobadoo gebruikt (420.002.001)
Ook nog gepetterd met een witte molotow marker en nog druppels aangebracht met glossy accents 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...