zaterdag 22 juni 2024

Donut tasje!


Hallo allemaal, er is weer een super mooie en zoete collectie van Dutch doobadoo uitgekomen. Ik ben aan de slag gegaan met de leuke Card Art Donut. Hoe leuk is het om er een tasje van te maken. 

                          Card art Donut
                           470.784.315



Ik heb bovenaan de mal een hengsel gemaakt. Deze heb ik eraan getekend. Je kunt het hengsel natuurlijk ook los tekenen en dan er apart opplakken. 






Ik heb de mal 2x overgetekend. Daartussen heb ik een klein doosje gemaakt en hier de 2 donut's tegenaan geplakt. Nu kun je het tasje vullen met snoepjes of een klein Cadeautje. 






Op de voorkant van de donut heb ik een schutvenster gemaakt. Dit heb ik gedaan met mica. Het lekkere zoete papier komt uit het het Craftlab paperpad "Donuts about you" Bovenop de donut heb ik nog een extra drip gemaakt en daarop nog een beetje schudmateriaal geplakt. Daarna de drip bewerkt met glossy accents. Verder heb ik de Stansplaatjes life is sweet erbij geplakt. Deze heb ik ook op de achterkant van het Tasje geplakt. Hier heb ik geen shaker gemaakt maar een stempel gebruikt. 




                  Stansplaatjes life is sweet 
                            474.007.038


                      Craftlab paperpad 
                      Donuts about you 






De stempels die ik hiervoor gebruikt heb is van Craftlab Party buttons 

                     CCL-ES STAMP563



Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit doosje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...