zaterdag 29 juni 2024

Sweet envelop!




Hallo allemaal, ik blijf de collectie "life is sweet" van Dutch doobadoo geweldig vinden! Ik ben deze keer aan de slag gegaan met het heerlijke zoete designpapier en envelop uit de collectie Knippen en plakken met Jaap. 
              Knippen en plakken met Jaap
                         Life is sweet
                        4473.013.005


Aan de voorkant van de envelop zit in het midden een ovaal. Hier heb ik een schaker van gemaakt. Dit heb ik gedaan met mica. Je knipt eerst het ovaal uit. Daarna plak je achter het ovaal een stukje mica. Op het mica plak je om het ovaal een rand met foam tape (2mm) dan plak je op de tape weer een stukje mica nadat je de shaker hebt gevuld met schudmateriaal. 




In de envelop heb ik nog een kaartje gemaakt. Als je deze uit de envelop schuift komt er nog een tekst tevoorschijn. Deze tekst heb ik op de binnenzijde van de envelop geplakt. Dus het kaartje schuift over deze tekst heen. Op de achterkant van dit kaartje kun je nog een tekst schrijven. 



Verder heb ik de Stansplaatjes life is sweet gebruikt. En de Stansplaatjes life is sweet "teksten"
                 Stansplaatjes life is sweet 
                           474.007.038


        Stansplaatjes life is sweet teksten
                        474.007.039

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met deze envelope. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sweet envelop!

Hallo allemaal, ik blijf de collectie "life is sweet" van Dutch doobadoo geweldig vinden! Ik ben deze keer...