zaterdag 6 juli 2024

Doorkijk kaartje!


Hallo allemaal, ik ben weer heerlijk aan de knutsel geweest met de nieuwe Dutch doobadoo collectie! Ik ben aan de slag gegaan met de de super grappige stempels, cave women en cave man.Ik heb de stempels gekleurd met copics. Ook de basiskaart is uit de nieuwe Collectie. Dit is een doorkijk mal. Deze mallen vind ik zelf superleuk om te maken, ze zijn zo veelzijdig!


                      Fold art landschap 
                           470.784.319



                    Stempel  Cave Women 
                           497.004.016






                     Stempel Cave Man
                         497.004.015






De basiskaart heb ik aan de buitenkant bewerkt met grijze "keien" deze heb ik uit het paperpad Wood & stone van Marianne design. Ik heb ze wel zelf in deze vormen geknipt. De achtergrond heb ik beinkt met blauwe, bruine en groene inkt. Aan de zijkanten heb ik bomen geplaatst. Dit heb ik gedaan met de Dutch doobadoo Mask Art mal bomen. Na het beinkten van de bomen, heb ik ze nog bewerkt met een zwarte en bruine fineliner. En als laatste met een witte gelpen. 






                       Mask art Bomen 
                          470.784.202



Van de nieuwe hekjes heb ik een soort stellage gemaakt waar de kookpot aan kan hangen. De kookpot heb ik zelf gemaakt, evenals het vuurtje. Ook de houtblokken onder het vuurtje zijn stukjes van de hekjes. In het midden van het doorkijkje heb ik een strook geplakt van 4cm hoog en 21cm lang.
Deze strook ril je op 2cm en 19cm 
 Op de strook heb ik de stellage geplakt, zodat deze hoger komt dan de voorkant. 


                     Stansplaatjes hekjes 
                           472.953.005



De stempel die ik gebruikt heb, is van Craft emotions tekst proost. 





Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer! 













                


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...