donderdag 11 juli 2024

Donut felicitatie!!




Hoi hoi, vandaag weer een heerlijk zoet kaartje! Ik ben aan de slag gegaan met de donut uit de Dutch doobadoo Collectie.

 
                          Card Art Donut 
                            470.784.315


Deze keer heb ik er een soort vouw kaartje van gemaakt. Ik laat jullie zien hoe ik dit gedaan heb, doormiddel van foto's. Ik heb uit wit cardstock de donut 3x rondom overgetekend. Je tekend de donut over tot het hapje, dan verplaats je de donut iets en trekt het lijntje door. ⬇️





Dan trek je bij 2 Donuts 2 rillijnen. 1 in het midden en aan 2 zijkanten op 1,2 cm. Bij deze 2 knip je ook het rondje in het midden uit. ⬇️



Bij de 3de donut knip je 1,3 cm af aan 2 kanten. ⬇️




Dan plak je beide delen aan het 3de deel. 




Nu kun je hem sluiten en beginnen met pimpen ⬇️



Het heerlijke zoete papier komt uit de Dutch doobadoo collectie Knippen en plakken met Jaap en uit de Craftlab paperpad Donuts about you 

              Knippen en plakken met Jaap 
                           473.013.005



                     Craftlab paperpad 
                      Donuts about you 



Ook heb ik gebruik gemaakt van de Dutch doobadoo Stansplaatjes life is sweet en life is sweet teksten. 

                 Stansplaatjes life is sweet 
                           474.007.038


       Stansplaatjes life is sweet teksten 
                        474.007.039




Op het binnenste deel heb ik een soort label gemaakt, in de vorm van een Donut. 










Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer! 













2 opmerkingen:

Sweet 'n Scary!!

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie zien, dat je ook een heel schattig kaartje kunt maken voor halloween. Zelf heb ik niet zo...