zaterdag 13 juli 2024

Super Santa!


Hallo allemaal, hoe geweldig tof is deze kerstcollectie van Dutch doobadoo. Ik ben aan de slag gegaan met de super leuke Fold art landschap als basiskaart en heb er deze keer een schud kaartje van gemaakt. Ik ben begonnen met het overtrekken van de mal op zwart Cardstock. Op het cardstock heb ik het mooie designpapier gebruikt uit de Crafty kit vrolijk kerstfeest van Dutch doobadoo. 
                     Fold art landschap 
                         470.784.319 


                 Crafty kit vrolijk kerstfeest 
                           473.005.064


De huisjes in de binnenkant van de kaart zijn ook van Dutch doobadoo. Dit is het paper art Sinterklaas 

                    Paper art Sinterklaas 
                          472.950.005


Aan de voorkant van de kaart heb ik de gave stempel super Santa gebruikt. Deze heb ik gekleurd met copics. 




                    Stempel super Santa 
                          497.004.013




En natuurlijk mocht de kerstboom ook niet ontbreken. Deze heb ik verkleind en gehalveerd. Ook de stansplaatjes vrolijk kerstfeest heb ik gebruikt. 


             Stansplaatjes vrolijk kerstfeest 
                          474.007.040



De sneeuw die ik heb gebruikt is van Marianne design. 


            
                      Marianne design  
                 Lr0055 shakables snow 




De sneeuw spetters heb ik gemaakt met de splatter white van spellbinders. 



Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Een hele fijne dag en tot de volgende keer. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...