woensdag 21 augustus 2024

Maritiem verjaardagskaartje!


Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met het leuke zee thema van Dutch doobadoo. Als basiskaart heb ik de Fold art Wendy gebruikt. Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock. Bij het kleinste gedeelte van de kaart, heb ik de bovenkant iets korter gemaakt. Hier heb ik een randje van 2 cm afgeknipt. 
                         Fold art Wendy
                          470.784.324





In dit gedeelte heb ik een shaker gemaakt. Na de shaker geplaatst te hebben, vouw je dit gedeelte dubbel en word het een soort pocket. Voor je het vastpakt, plak je eerst het stansplaatje van de zeemeermin achter de pocket. Dit plaatje komt uit de "stansplaatjes kleine zeemeermin" De haren knip je los van het lijfje en laat je over de voorkant vallen. Bij het haar  heb ik langs het losgeknipte gedeelte een witte rand getrokken met een witte gelpen. 

          Stansplaatjes kleine zeemeermin 
                         474.007.041




Voor het water heb ik de Craftlab borderz waves gebruikt. Ik heb om de kaart een banderol gemaakt. Dit heb ik gedaan met de zeester uit de Crafty kit kleine zeemeermin. Hier heb ik ook het designpapier van gebruikt. 
                             CCL-ES-CD545


                Crafty kit kleine zeemeermin 
                           473.005.065



Op de zeester heb ik de Stempel kadootje van Creative craftlab gebruikt. 

                      CCL-FR-StAMP262




Binnenin de kaart heb ik ook een tekst gebruikt . Deze komt uit de Studio Light christmas stickers Nederlandse teksten. 




Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Tot de volgende keer. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...