zaterdag 17 augustus 2024

Herfstkaartje!!


Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch doobadoo collectie Happy harvest! Ik heb hiervoor het prachtige designpapier uit deze serie gebruikt.

                 Designpapier happy harvest 
                            473.005.066


Als basis heb ik de Dutch doobadoo shape art Kevin gebruikt. 
                        Shape Art Kevin                          
                          470.784.322


In het midden van de kaart, heb ik het Build up kerstkonijn geplaatst. Achter het konijn heb ik een krans van bladeren gemaakt. Bij het designpapier zit ook een vel met allemaal kleine bladeren. Deze blaadjes heb ik uitgeknipt en deze krans mee gemaakt. 


                     Build up kerstkonijn 
                           470.784.316 


Ook heb ik de stansplaatjes happy harvest erbij gebruikt. En de sticker art happy harvest. 

                  Sticker art happy harvest 
                          491.201.004


                Stansplaatjes happy harvest 
                            474.007.042


Het mutsje en de sjaal heb ik zelf gemaakt. 
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...